Nie jesteś zadowolony z zamówionego zegarka? Nie spełnił Twoich oczekiwań? Mamy dla Ciebie rozwiązanie. Wydłużyliśmy możliwość zwrotu do 100 dni. Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza.
Wypełniony formularz prześlij mailem (sklep@zegaris.pl) lub dołącz do zwracanej paczki.
Spakuj zegarek pamiętając o:
zabezpieczeniu przesyłki,
dołączeniu oryginalnego opakowania, karty gwarancyjnej, instrukcji, paragonu lub faktury VAT.
Otrzymany kod przesyłki napisz na paczce w miejscu widocznym
Nadaj paczkę w paczkomacie.
WAŻNE:
Zwracamy 100% wpłaconej kwoty za zegarki pełnowartościowe, nieużywane.
Procedurze zwrotu nie podlegają zegarki grawerowane.
Zegarek zakupiony dzięki płatności ratalnej Credit Agricole może być zwrócony do 14 dni od daty otrzymania!
Bezpłatny zwrot do 100 dni jest dodatkową procedurą zwrotu poza ustawowym prawem do odstąpienia od umowy. Procedura bezpłatnego zwrotu do 100 dni nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy opisanego w regulaminie i w żaden sposób go nie ogranicza.
W razie pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Zwroty wysyłane samodzielnie przyjmujemy pod adresem: ZEGARIS Janusz Słapiński al. T. Rejtana 65 35-326 Rzeszów +48 570 886 788 sklep@zegaris.pl